Pár tipů pro efektivnější práci z domácí kanceláře
Z postele přes koupelnu, vyčistit zuby a rovnou k pracovnímu stolu? Pokud tyhle dny trávíte převážně prací z domova, máme pro vás pár tipů, jak zůstat efektivní, i když se vaší kanceláří stal obývák a pracovním úborem tepláky.
1. Vymezte a vybavte si svoje pracovní místo
Vyhraďte si útulné a pohodlné místo, které bude sloužit pouze Vašemu produktivnímu já! Místo s prostorným stolem, pohodlnou židlí, dostatkem zásuvek a silným Wi-Fi signálem. Zkrátka místo, které budete mít spojené pouze s pracovní dobou, ať už jde o samostatnou pracovnu, nebo židli u jidelního stolu. Pokud vám domácí počítač nestačí, Alza zvýhodnila možnosti zapůjčení špičkových notebooků, mobilů i tabletů a nedostatek zásuvek a USBéčkek vyřešíte u nás.
2. Stanovte si harmonogram a zařaďte i odpočinek
Stanovte si jasnou pracovní dobu. Během ní neluxujte, ani neuklízejte nádobí ve dřezu – je to čas dedikovaný pouze pro pracovní povinnosti! Sepište si na začátku dne pevný harmonogram, rozdělte si celodenní práci do menších časových bloků a mezi nimi relaxujte. Pusťte domů čerstvý vzduch a provoňte domácnost třeba chytrým difuzérem od VOCOlinc s podporou HomeKit.
3. Myslete na svá záda
Ve zdravém těle zdravý duch. I když je to teď složitější, zkuste do svého denního režimu zařadit jakýkoli pohyb navíc. Počítá se i malá procházka kolem domu, nebo pár ranních pozdravů slunce na karimatce v ložnici. Myslete i správné sezení u počítače, pokud jste odkázáni pouze na notebook, může vám být skvělým parťákem jednoduchý polohovatelný stojánek MOFT v nenápadném provedení, který má na kontě dokonce ocenění za produktový design.
Omrkněte všechny vychytávky pro home office a využijte levový kód ZUSTAVAMDOMA pro 10% slevu na nákup od 1000 Kč! Platí do 10. dubna.